Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Paralelismus na úrovni instrukcí v moderních procesorech
Sláma, Pavel ; Levek, Vladimír (oponent) ; Pristach, Marián (vedoucí práce)
Základní metodou pro dosažení paralelismu na úrovni instrukcí je metoda zřetězení linky používaná v procesorech již desítky let. Ideální zřetězená linka umožňuje zvýšit výkon a efektivitu procesoru za přidání jen malého množství zdrojů. Reálná zřetězená linka ale naráží na řadu limitací způsobených vzájemnými závislostmi mezi instrukcemi a dalšími faktory. Cílem této práce je diskutovat techniky používané pro zvyšování efektivity a výkonu procesoru se zřetězenou linkou, vybrané techniky implementovat na reálný model procesoru RISC a diskutovat jejich přínos.
Paměťový subsystém v SystemC
Michl, Kamil ; Vaňák, Tomáš (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací paměťového subsystému pro simulaci procesoru. Paměťový subsystém je navržen s pomocí principu modelování na úrovni transakcí. Implementace je provedena v jazyce C++ s využitím knihovny SystemC. Simulace procesoru je převzata ze simulátoru společnosti Codasip. Cílem je vytvoření funkčního propojení procesoru a paměti uvnitř simulátoru. Toto propojení podporuje komunikační protokoly sběrnic AHB3-lite, AXI4-lite, CPB a CPB-lite. Nová implementace tohoto propojení a paměti je zakomponována zpět do původního simulátoru. Výsledný simulátor je otestován pomocí jednotkových testů.
Statická analýza zdrojového kódu jazyka CodAL
Fajčík, Martin ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace rozšíření editorů jazyka CodAL v oblasti statické analýzy zdrojového kódu tohoto jazyka a návrhu jeho automatických oprav. Tato forma analýzy je vhodná například pro ověření sémantické korektnosti zdrojového kódu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část této práce obsahuje obeznámení se s tvorbou rozšíření pro vývojové prostředí z řad platformy Eclipse, zejména s editorem jazyka CodAL, jazykem CodAL a vytyčením chyb tohoto jazyka vhodných pro zpracování statickou analýzou. Praktická část se zabývá konkrétní implementací prvků statické analýzy zdrojového kódu jazyka CodAL a návrhu jeho automatických oprav. Rozšiřované editory jazyka CodAL jsou dostupné ve vývojovém prostředí Codasip Studio založeném především na platformě Eclipse a projektu CDT. Produkt Codasip Studio je vyvíjený společností Codasip ve spolupráci s výzkumnou skupinou Lissom.
Model procesoru RISC-V
Barták, Jiří ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Zachariášová, Marcela (vedoucí práce)
V rámci snahy o minimalizaci spotřeby a plochy na čipu dochází k vývoji procesorů s aplikačně specifickou instrukční sadou. Dochází tak k vytváření nových instrukčních sad, které však často bývají tajné. Proti tomuto trendu stojí instrukční sada RISC-V, vyvinutá Kalifornskou univerzitou v Berkeley, která je plně otevřena. V této diplomové práci se pozornost věnuje analýze instrukční sady RISC-V a jazyků Chisel a CodAL, které slouží k popisu instrukčních sad a počítačových architektur. Jádrem práce je implementace modelu základní instrukční sady RISC-V a rozšíření pro dělení, násobení a 64-bitový adresový prostor a dále implementace modelu časování založeného na mikroarchitektuře Rocket Core. To vše v jazyce CodAL. Modely jsou dále využity ke generování překladače jazyka C a RTL reprezentace procesoru ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Získaný překladač je porovnán s překladačem dostupným od tvůrců instrukční sady a výsledky použity k optimalizaci instrukční sady. RTL je syntetyzováno na FPGA Artix 7 a srovnáno s výsledky syntézy Rocket Core.
Automatizace verifikace řízené pokrytím pro procesory ASIP
Badáň, Filip ; Hynek, Jiří (oponent) ; Zachariášová, Marcela (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou automatizácie verifikácie riadenej pokrytím pomocou genetického algoritmu pre aplikačne špecifické procesory. Cieľom práce je prepojiť verifikačné prostredie podľa metodiky UVM s už navrhnutým genetickým algoritmom a pripraviť ho na integráciu do vývojového prostredia Codasip Studio. Jadro finálneho riešenia spočíva v úprave UVM komponentov verifikačného prostredia a v zabezpečení správnej komunikácie genetického algoritmu s generátorom náhodných aplikácií.
Editor jazyka CodAL v prostředí Eclipse
Hynek, Jiří ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Přikryl, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou editoru jazyka CodAL pro vývojové prostředí projektu Lissom, které je založené na prostředí Eclipse. Cílem této práce je analyzovat problém tvorby editorů a rozebrat doplňky existujících editorů, které zlepšují jejich uživatelskou přívětivost. V teoretické části diplomové práce je popsána tvorba parseru a následná analýza zdrojových kódů napsaných do editoru. Jsou vysvětleny syntaktické a sémantické aspekty jazyka CodAL. V praktické části je navržen nový editor jazyka CodAL a popsán postup k jeho vytvoření. Výsledkem práce je nový editor jazyka CodAL integrovaný ve vývojovém prostředí projektu Lissom.
Paměťový subsystém v SystemC
Michl, Kamil ; Vaňák, Tomáš (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací paměťového subsystému pro simulaci procesoru. Paměťový subsystém je navržen s pomocí principu modelování na úrovni transakcí. Implementace je provedena v jazyce C++ s využitím knihovny SystemC. Simulace procesoru je převzata ze simulátoru společnosti Codasip. Cílem je vytvoření funkčního propojení procesoru a paměti uvnitř simulátoru. Toto propojení podporuje komunikační protokoly sběrnic AHB3-lite, AXI4-lite, CPB a CPB-lite. Nová implementace tohoto propojení a paměti je zakomponována zpět do původního simulátoru. Výsledný simulátor je otestován pomocí jednotkových testů.
Paralelismus na úrovni instrukcí v moderních procesorech
Sláma, Pavel ; Levek, Vladimír (oponent) ; Pristach, Marián (vedoucí práce)
Základní metodou pro dosažení paralelismu na úrovni instrukcí je metoda zřetězení linky používaná v procesorech již desítky let. Ideální zřetězená linka umožňuje zvýšit výkon a efektivitu procesoru za přidání jen malého množství zdrojů. Reálná zřetězená linka ale naráží na řadu limitací způsobených vzájemnými závislostmi mezi instrukcemi a dalšími faktory. Cílem této práce je diskutovat techniky používané pro zvyšování efektivity a výkonu procesoru se zřetězenou linkou, vybrané techniky implementovat na reálný model procesoru RISC a diskutovat jejich přínos.
Editor jazyka CodAL v prostředí Eclipse
Hynek, Jiří ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Přikryl, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou editoru jazyka CodAL pro vývojové prostředí projektu Lissom, které je založené na prostředí Eclipse. Cílem této práce je analyzovat problém tvorby editorů a rozebrat doplňky existujících editorů, které zlepšují jejich uživatelskou přívětivost. V teoretické části diplomové práce je popsána tvorba parseru a následná analýza zdrojových kódů napsaných do editoru. Jsou vysvětleny syntaktické a sémantické aspekty jazyka CodAL. V praktické části je navržen nový editor jazyka CodAL a popsán postup k jeho vytvoření. Výsledkem práce je nový editor jazyka CodAL integrovaný ve vývojovém prostředí projektu Lissom.
Statická analýza zdrojového kódu jazyka CodAL
Fajčík, Martin ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace rozšíření editorů jazyka CodAL v oblasti statické analýzy zdrojového kódu tohoto jazyka a návrhu jeho automatických oprav. Tato forma analýzy je vhodná například pro ověření sémantické korektnosti zdrojového kódu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část této práce obsahuje obeznámení se s tvorbou rozšíření pro vývojové prostředí z řad platformy Eclipse, zejména s editorem jazyka CodAL, jazykem CodAL a vytyčením chyb tohoto jazyka vhodných pro zpracování statickou analýzou. Praktická část se zabývá konkrétní implementací prvků statické analýzy zdrojového kódu jazyka CodAL a návrhu jeho automatických oprav. Rozšiřované editory jazyka CodAL jsou dostupné ve vývojovém prostředí Codasip Studio založeném především na platformě Eclipse a projektu CDT. Produkt Codasip Studio je vyvíjený společností Codasip ve spolupráci s výzkumnou skupinou Lissom.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.